Telefon: 17 722 23 45
Email: sekretariat@pcek-ropczyce.pl
BIP
  • Strona główna
    • Aktualności
  • PCEK
    • Zespół PCEK
    • Informacje dla korzystających z oferty PCEK
    • Patronat
    • Dostępność
      • Procedura wejścia osoby niepełnosprawnej z psem asystującym
      • Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
    • Standardy Ochrony Małoletnich
    • RODO
    • BIP
    • Do pobrania
    • Wolne stanowiska pracy
  • Działania
    • Oferta edukacyjna
    • Spotkania z historią
    • Spotkania z kulturą
    • Spotkania ze sztuką
    • Spotkania z filmem
    • Spotkania z teatrem
    • FOTOKlub
    • Roczny plan wydarzeń
    • Projekty
  • Wystawy
    • Wystawy czasowe
    • Wystawy stałe
    • Wystawy on-line
    • Archiwum wystaw
  • Konkursy
    • Konkursy ogłoszone
    • Konkursy rozstrzygnięte
  • Szlak Partyzancki I Zgrupowania Armii Krajowej Dębica
    • Mapa Szlaku Partyzanckiego
    • Opis trasy Szlaku
    • Trasa Szlak Partyzancki na Traseo
    • Punkty Szlaku Partyzanckiego
    • Regulamin
  • Strona główna
    • Aktualności
  • PCEK
    • Zespół PCEK
    • Informacje dla korzystających z oferty PCEK
    • Patronat
    • Dostępność
      • Procedura wejścia osoby niepełnosprawnej z psem asystującym
      • Raport o stanie zapewnienia dostępności podmiotu publicznego
    • Standardy Ochrony Małoletnich
    • RODO
    • BIP
    • Do pobrania
    • Wolne stanowiska pracy
  • Działania
    • Oferta edukacyjna
    • Spotkania z historią
    • Spotkania z kulturą
    • Spotkania ze sztuką
    • Spotkania z filmem
    • Spotkania z teatrem
    • FOTOKlub
    • Roczny plan wydarzeń
    • Projekty
  • Wystawy
    • Wystawy czasowe
    • Wystawy stałe
    • Wystawy on-line
    • Archiwum wystaw
  • Konkursy
    • Konkursy ogłoszone
    • Konkursy rozstrzygnięte
  • Szlak Partyzancki I Zgrupowania Armii Krajowej Dębica
    • Mapa Szlaku Partyzanckiego
    • Opis trasy Szlaku
    • Trasa Szlak Partyzancki na Traseo
    • Punkty Szlaku Partyzanckiego
    • Regulamin

Dostępność

DEKLARACJA DOSTĘPNOŚCI POWIATOWEGO CENTRUM EDUKACJI KULTURALNEJ W ROPCZYCACH

 

Powiatowe Centrum Edukacji Kulturalnej w Ropczycach zobowiązuje się zapewnić dostępność swojej strony internetowej zgodnie z przepisami ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych.

 

Data publikacji i aktualizacji strony:

Deklaracja dostępności dotyczy strony internetowej: https://www.pcek-ropczyce.pl/.

Data publikacji strony internetowej: 15 październik 2019 r.

Data ostatniej istotnej aktualizacji:   23 październik 2022 r.

 Stan dostępności cyfrowej:

Strona internetowa jest częściowo zgodna z załącznikiem do ustawy z dnia 4 kwietnia 2019 r. o dostępności cyfrowej stron internetowych i aplikacji mobilnych podmiotów publicznych z powodu niezgodności lub wyłączeń wymienionych poniżej:

  • strona internetowa spełnia większość wymagań zawartych w załączniku do ustawy o dostępności cyfrowej;
  • strona internetowa nie zawiera błędów dostępności cyfrowej uniemożliwiających użytkownikom odczyt lub zrozumienie prezentowanych istotnych treści, w tym użytkownikom korzystającym z technologii wspomagających lub używających niestandardowych sposobów nawigacji; 
  • strona internetowa nie zawiera błędów dostępności cyfrowej uniemożliwiających użytkownikom skorzystanie z oferowanych usług, w tym użytkownikom korzystającym z technologii wspomagających lub używających niestandardowych sposobów nawigacji.

 Niezgodność z załącznikiem:

Filmy nie posiadają audiodeskrypcji.

Możesz skontaktować się z nami, pisząc na:

  • adres e-mailowy Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
  • wysyłając wiadomość ePUAP – adres skrytki: Powiatowe Centrum Edukacji Kulturalnej w Ropczycach/PCEKRopczyce lub
  • na adres e-doręczeń: AE:PL-72148-89079-TREFT-26
  • dzwoniąc do nas na numer tel. 17 722 23 45. 

 Dane adresowe:

Powiatowe Centrum Edukacji Kulturalnej w Ropczycach 
ul. Mickiewicza 10, 
39-100 Ropczyce

Treści nieobjęte przepisami:

  • Dokumenty archiwalne opublikowane na stronie przed 23 września 2018 r. nie są dostępne. Nie mamy prawnego obowiązku dostosowywania tych dokumentów. Jeżeli potrzebujesz dostępu do nich, skontaktuj się z nami i wskaż dokładnie, które z nich potrzebujesz i jak powinniśmy je dostosować.

Nadmierne koszty:

Wirtualny spacer nie jest dostępny cyfrowo. Zapewnienie dostępności tej funkcji oznacza bardzo wysokie koszty, które oceniliśmy jako nadmierne obciążenie opisane w ustawie o dostępności cyfrowej. Oceniliśmy to na podstawie: analizy kosztów dostępności cyfrowej funkcji wirtualnego spaceru.  

Przygotowanie deklaracji dostępności

  • Data sporządzenia pierwszej deklaracji: 4 sierpień 2020 r.
  • Data ostatniego przeglądu deklaracji:       7 marzec 2024 r.
  • Data aktualnego przeglądu deklaracji:   24 marzec 2025 r.

 

Deklarację sporządziliśmy na podstawie samooceny w oparciu o Listę kontrolną do badania dostępności cyfrowej strony internetowej v. 2.2 (docx, 0,12MB): https://www.gov.pl/attachment/1a3e2bb5-6d60-4897-ac2f-07a8e91e70ed

oraz testu automatycznego stron internetowych: 

https://www.powermapper.com/products/sortsite/

Udogodnienia, ograniczenia i inne informacje:

Serwis jest wyposażony w udogodnienia ułatwiające przeglądanie treści przez osoby niedowidzące:

  • przełącznik zmiany rozmiaru tekstu,
  • przełącznik zmiany odstępu w tekście,
  • przełączniki zmiany kontrastu (odwrócenia kolorów),
  • przełącznik zmiany odcienia koloru na szary,
  • przełącznik zmiany układu strony,
  • przełącznik zmiany na „tryb nocny”,
  • przełącznik podkreślenia łącza,
  • przełącznik duży kursor,
  • przewodnik czytania,
  • przełącznik zmiany tekstu na mowę.

Nie zapewniono wyższego od wymaganego poziomu dostępności cyfrowej.

Plany likwidacji błędów dostępności cyfrowej:

Planujemy zlikwidować wszystkie błędy dostępności cyfrowej. PCEK dokłada starań, aby na bieżąco usuwać stwierdzane bariery na stronie internetowej.

Skróty klawiszowe:

  • przycisk TAB zaznacza kolejny element,
  • jednoczesne użycie klawiszy TAB+SHIFT zaznacza poprzedni element,
  • przycisk ENTER przenosi nas do linkowanej treści,
  • niektórych przypadkach możesz użyć strzałek, by zaznaczyć poprzedni/następny element.

 Informacje zwrotne i dane kontaktowe:

Wszystkie problemy z dostępnością cyfrową strony internetowej możesz zgłosić w PCEK w Ropczycach do Dyrektora PCEK Pani Agnieszki Ochał, adres poczty e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. 

Kontaktować można się także dzwoniąc na numer telefonu 17 722 23 45.

Tą samą drogą można składać wnioski o udostępnienie informacji niedostępnej oraz składać skargi na brak zapewnienia dostępności.

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności cyfrowej tej strony internetowej lub jej elementów.

Zgłaszając takie żądanie należy podać:

  • dane kontaktowe osoby występującej z żądaniem,
  • wskazanie strony internetowej lub elementu strony internetowej, które mają być dostępne cyfrowo,
  • wskazanie sposobu kontaktu z osobą występującą z żądaniem,
  • wskazanie alternatywnego sposobu dostępu, jeżeli dotyczy,

 Na zgłoszenie odpowiemy bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 7 dni od dnia wystąpienia z żądaniem.

Jeżeli ten termin będzie dla nas zbyt krótki, poinformujemy o tym. Jeżeli zapewnienie dostępności cyfrowej strony internetowej lub elementu strony internetowej, nie będzie mogło nastąpić w terminie, wówczas niezwłocznie powiadomimy Pana/Panią o przyczynach opóźnienia oraz terminie, w którym zapewni dostępność cyfrową wskazanej strony internetowej lub elementu strony internetowej, jednak nie dłuższym niż dwa miesiące od dnia wystąpienia z żądaniem.

Jeżeli nie będziemy w stanie zapewnić dostępności cyfrowej strony internetowej lub treści, wskazanej w Pana/Pani żądaniu, zaproponujemy dostęp do nich w alternatywny sposób.

Przygotowaliśmy wniosek o zapewnienie dostępności, nie jest on obligatoryjny, można z niego skorzystać.

Wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej DOC

Wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej PDF

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością cyfrową:

Jeżeli w odpowiedzi na Pana/Pani wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej, odmówimy zapewnienia żądanej dostępności cyfrowej, a Pan/Pani nie zgadza się z tą odmową, ma Pan/Pani prawo złożyć skargę.

Skargę ma Pan/Pani prawo złożyć także, jeśli nie zgadza się na skorzystanie z alternatywnego sposobu dostępu, który został zaproponowany w odpowiedzi na wniosek o zapewnienie dostępności cyfrowej.

Ewentualną skargę można złożyć listownie lub w formie elektronicznej do Dyrektora PCEK w Ropczycach:

Dyrektor Powiatowego Centrum Edukacji Kulturalnej w Ropczycach
ul. Mickiewicza 10, 
39-100 Ropczyce 
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
ePUAP – adres skrytki: Powiatowe Centrum Edukacji Kulturalnej w Ropczycach/PCEKRopczyce
adres e-doręczeń: AE:PL-72148-89079-TREFT-26

Do skarg rozpatrywanych w postępowaniach w sprawie zapewnienia dostępności cyfrowej strony internetowej lub elementu strony internetowej, stosuje się przepisy działu VIII ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego.

Pomocne mogą być informacje, które można znaleźć na rządowym portalu: https://www.gov.pl/web/gov/zloz-wniosek-o-zapewnienie-dostepnosci-cyfrowej-strony-internetowej-lub-aplikacji-mobilnej

Pan/Pani może także poinformować o tej sprawie Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w swojej sprawie.

Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich: https://bip.brpo.gov.pl/

Pozostałe informacje:

Aplikacje mobilne:

Powiatowe Centrum Edukacji Kulturalnej w Ropczycach nie posiada aplikacji mobilnych.

Dostępność architektoniczna:

Adres siedziby:
Powiatowe Centrum Edukacji Kulturalnej w Ropczycach 
ul. Mickiewicza 10, 
39-100 Ropczyce

Siedziba PCEK w Ropczycach mieści się w budynku, który jest wpisany w rejestr zabytków, jako szczególne dobro kultury regionu. Dojazd i dostęp do budynku - droga utwardzona.

Informacje o miejscu i sposobie korzystania z miejsc parkingowych wyznaczonych dla osób z niepełnosprawnością:

Budynek PCEK w Ropczycach jest częściowo dostosowany do potrzeb osób z niepełnosprawnością. 

Wyznaczone jest miejsce do parkowania dla osób z niepełnosprawnością po stronie południowej budynku. 

Podjazd do budynku z poziomu parkingu, umożliwia wjazd dla osób z wózkiem.

 

Opis dostępności wejść do budynku:

Do budynku prowadzą 2 wejścia od strony ul. Mickiewicza oraz od strony południowej (parkingu). Do obu wejść prowadzą schody. Stopnie schodów nie są wyróżnione w sposób wizualny taśmą kontrastową. 

Na schodach od ul. Mickiewicza nie ma platformy schodowej. Drzwi szerokie, ciężkie do otworzenia. Drzwi nie otwierają się automatycznie.

Wejście od strony południowej budynku zapewnia pochylnię dla osób z niepełnosprawnością oraz windę, a drzwi wejściowe są szerokie. 

Opis dostępności korytarzy, schodów i wind:

Budynek jest częściowo dostępny dla osób poruszających się na wózku i można dostać się na parter.

Schody wewnętrzne wyposażone są w poręcze. Stopnie nie są wyróżnione w sposób wizualny taśmą kontrastową. 

Winda nie jest wyposażona w komunikaty głosowe a przyciski nie posiadają alfabetu Braille'a. Szerokie korytarze pozwalają na manewrowanie wózkiem inwalidzkim. Na piętro możliwy jest wjazd schodołazem.

Miejsce pierwszego kontaktu jest na parterze. 

Na terenie PCEK w Ropczycach nie ma tyflomap, pomieszczenia nie są oznaczone tabliczkami z wypukłymi cyframi i alfabetem Braille'a. Brak jest dźwiękowego systemu nawigacji dla osób niewidomych.

Toalety:

Toalety znajdują się na parterze oraz na piętrze. Z toalety na parterze mogą skorzystać osoby z niepełnosprawnością. Toaleta dla osób z niepełnosprawnością wyposażona jest w system przywołań.

Informacja o prawie wstępu z psem asystującym i ewentualnych uzasadnionych ograniczeniach:

Zgodnie z art. 20a ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r. o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych - osoba niepełnosprawna wraz z psem asystującym ma prawo wstępu: do obiektów użyteczności publicznej, w szczególności: budynków i ich otoczenia przeznaczonych na potrzeby administracji publicznej, wymiaru sprawiedliwości, kultury, oświaty, szkolnictwa wyższego, nauki, opieki zdrowotnej, opieki społecznej i socjalnej, obsługi bankowej, handlu, gastronomii, usług, turystyki, sportu, obsługi pasażerów w transporcie kolejowym, drogowym, lotniczym, morskim lub wodnym śródlądowym, świadczenia usług pocztowych lub telekomunikacyjnych oraz innych ogólnodostępnych budynków przeznaczonych do wykonywania podobnych funkcji, w tym także budynków biurowych i socjalnych. Warunkiem skorzystania z uprawnienia jest wyposażenie psa asystującego w uprząż oraz posiadanie przez osobę niepełnosprawną certyfikatu potwierdzającego status psa asystującego i zaświadczenia o wykonaniu wymaganych szczepień weterynaryjnych. Status psa asystującego potwierdza certyfikat wydawany po odbyciu odpowiedniego szkolenia. Certyfikat wydaje uprawniony do tego podmiot prowadzący szkolenie psów asystujących, wpisany do rejestru podmiotów uprawnionych do wydawania certyfikatów. 

W PCEK w Ropczycach wprowadzono Procedurę wejścia osoby niepełnosprawnej z psem asystującym.

 

Dostępność komunikacyjno-informacyjna:

Nie ma możliwości skorzystania z tłumacza języka migowego na miejscu lub online. Dostępny jest przenośny system pętli indukcyjnej. Osoby mogą skorzystać z niego bezpłatnie.

 

Obsługa wniosków i skarg związanych z dostępnością architektoniczną lub informacyjno-komunikacyjną:

Każdy ma prawo wystąpić z żądaniem zapewnienia dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej.

Zgłaszając takie żądanie, należy podać:

  • dane kontaktowe wnioskodawcy,
  • wskazanie bariery utrudniającej lub uniemożliwiającej dostępność w zakresie architektonicznym lub informacyjno-komunikacyjnym,
  • wskazanie sposobu kontaktu z wnioskodawcą,
  • wskazanie preferowanego sposobu zapewnienia dostępności, jeżeli dotyczy.

Na Pana/Pani zgłoszenie odpowiemy bez zbędnej zwłoki, jednak nie później niż w terminie 14 dni od dnia złożenia wniosku o zapewnienie dostępności.

Jeżeli zapewnienie dostępności, w zakresie określonym we wniosku o zapewnienie dostępności, nie jest możliwe w ww. terminie, powiadomimy Pana/Panią niezwłocznie o przyczynach opóźnienia i wskażemy nowy termin zapewnienia dostępności, nie dłuższy niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku o zapewnienie dostępności. W przypadkach uzasadnionych wyjątkowymi okolicznościami, gdy zapewnienie dostępności w zakresie określonym we wniosku o zapewnienie dostępności jest niemożliwe lub znacznie utrudnione, w szczególności ze względów technicznych lub prawnych, niezwłocznie zawiadomimy Pana/Panią o braku możliwości zapewnienia dostępności i zaproponujemy dostęp do nich w alternatywny sposób.

W postępowaniu w przedmiocie wniosku o zapewnienie dostępności nie stosuje się przepisów ustawy z dnia 14 czerwca 1960 r. - Kodeks postępowania administracyjnego, z wyjątkiem przepisów dotyczących wyłączenia pracowników organu, doręczeń, sposobu obliczania terminów, uzupełniania braków formalnych i przekazywania wniosku zgodnie z właściwością.

Przygotowaliśmy wniosek o zapewnienie dostępności, nie jest on obligatoryjny, można z niego skorzystać.

Wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej DOC 

Wniosek o zapewnienie dostępności architektonicznej lub informacyjno-komunikacyjnej PDF

W przypadku gdy PCEK w Ropczycach nie zapewni wnioskodawcy dostępności, zgodnej z żądaniem służy Panu/Pani prawo złożenia skargi na brak dostępności do Prezesa Zarządu PFRON, w terminie 30 dni od dnia, w którym upłynął odpowiednio termin:

  • 14 dni od dnia złożenia wniosku o zapewnienie dostępności.
  • podany przez PCEK w Ropczycach jako nowy termin zapewnienia dostępności, nie dłuższy niż 2 miesiące od dnia złożenia wniosku o zapewnienie dostępności, wskazany w powiadomieniu.
  • otrzymania zawiadomienia, o wyjątkowych okolicznościach niemogących zapewnić dostępności.

Posiada Pan/Pani prawo poinformowania o tej sprawie Rzecznika Praw Obywatelskich i poprosić o interwencję w swojej sprawie.

Link do strony internetowej Rzecznika Praw Obywatelskich: https://bip.brpo.gov.pl/

Do pobrania

Opublikowano: 11 kwiecień 2024.

Zgłoszenie wizyty - udostępnienie wystaw

Zgłoszenie wizyty - zajęcia edukacyjne

Zgłoszenie wizyty - projekcja filmu

Schemat organizacyjny

Schemat organizacyjny PCEK 1

RODO

UDOSTĘPNIENIE DANYCH INSPEKTORA OCHRONY DANYCH OSOBOWYCH

 Zgodnie z art. 37 ust. 7 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, w związku z art. 11 ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych - udostępnia się dane wyznaczonego w Powiatowym Centrum Edukacji Kulturalnej w Ropczycach - inspektora ochrony danych osobowych: Pani Agnieszki Gazdy, adres do kontaktu e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..


OBOWIĄZEK INFORMACYJNY ADMINISTRATORA DANYCH OSOBOWYCH

Zgodnie z art. 12 i art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego I Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE, zwanym dalej RODO informuje się, że:

  • Administratorem danych osobowych jest Powiatowe Centrum Edukacji Kulturalnej, ul. Mickiewicza 10, 39-100 Ropczyce, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., zwane dalej Administratorem, który prowadzi operacje przetwarzania danych osobowych.
  • Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych. Kontakt e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
  • Administrator może przetwarzać dane osobowe:

-    osoby, która wyraziła zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych. Administrator informuje, że osoba, której dane dotyczą, ma prawo w dowolnym momencie wycofać zgodę poprzez przesłanie oświadczenia o wycofaniu zgody na adres mailowy: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript., lub do siedziby Administratora. Wycofanie zgody nie wpływa na zgodność z prawem przetwarzania, którego dokonano na podstawie zgody przed jej wycofaniem (art. 6 ust. 1 lit. a RODO);

-    w celu do wykonania umowy, której stroną jest osoba, której dane dotyczą, lub do podjęcia działań na żądanie osoby, której dane dotyczą, przed zawarciem umowy (art. 6 ust. 1 lit. b RODO);

-  gdy jest to niezbędne do wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na administratorze (art. 6 ust. 1 lit. c RODO);

-    do celów wynikających z prawnie uzasadnionych interesów realizowanych przez Administratora na podstawie wypełnienia obowiązku prawnego ciążącego na Administratorze (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).

  • Dane osbowe mogą być przekazywane innym odbiorcom, tj. osobie fizycznej lub prawnej, organom publicznym, jednostce lub innemu podmiotowi tylko na podstawie przepisów prawa.
  • Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego lub organizacji międzynarodowej.
  • Dane osobowe będą przechowywane nie dłużej, niż jest to niezbędne dla osiągnięcia celu przetwarzania.
  • Posiada Pani/Pan prawo do:
  • dostępu do treści danych osobowych dotyczących osoby, której dane dotyczą,
  • ich sprostowania,
  • usunięcia lub ograniczenia przetwarzania danych osobowych, jeżeli dane osobowe są przetwarzane za zgodą osoby, której dane dotyczą,
  • wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania,
  • przenoszenia danych,
  • wniesienia skargi do organu nadzorczego: Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  • Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji oraz nie podlegają profilowaniu.
    KLAUZULA INFORMACYJNA DLA NADAWCÓW I ODBIORCÓW E-DORĘCZEŃ ORAZ OSÓB ICH REPREZENTUJĄCYCH

     

    Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 oraz art. 14 ust. 1 i 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o danych, (zw. dalej RODO) informujemy, że:

     

    1. Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Powiatowe Centrum Edukacji Kulturalnej w Ropczycach, ul. Mickiewicza 10, 39-100 Ropczyce, z którym można skontaktować się e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. lub na adres siedziby.
    2. Administrator wyznaczył inspektora ochrony danych, z którym można skontaktować się drogą email: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. we wszystkich sprawach dotyczących przetwarzania danych osobowych.
    3. Dane osobowe będą przetwarzane w celu doręczania i odebrania korespondencji z wykorzystaniem publicznej usługi rejestrowanego doręczenia elektronicznego i publicznej usługi hybrydowej - zgodnie z ustawą z dnia 18 listopada 2020 r. o doręczeniach elektronicznych (t. j. Dz. U. 2024 poz. 1045).
    4. W zależności od treści korespondencji dane osobowe przetwarzamy na podstawie:

    - art. 6 ust. 1 lit. b RODO (w zakresie korespondencji prowadzonej w celu zawarcia czy realizacji umowy, podjęcia działań przed jej zawarciem na Państwa żądanie),

    - art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. b RODO (w zakresie korespondencji dotyczącej przetwarzania danych niezbędnych do wypełnienia obowiązku prawnego, który ciąży na administratorze),

    - art. 6 ust. 1 lit. c oraz art. 9 ust. 2 lit. g RODO (w zakresie korespondencji dotyczącej przetwarzania danych niezbędnych ze względów związanych z ważnym interesem publicznym),

    - art. 6 ust. 1 lit. e RODO (w zakresie korespondencji dotyczącej przetwarzania danych niezbędnych do wykonania zadania realizowanego w interesie publicznym, w tym realizowania naszych działań statutowych).

    1. Dane osobowe mogą być udostępniane innym odbiorcom: podmiotom IT u Administraora danych, organom kontroli, podmiotom brakującym dokumentację archiwalną.
    2. Dane osobowe nie będą przekazywane do państwa trzeciego. 
    3. Dane osobowe będą przechowywane przez okresy wynikające z przepisów prawa, jednak nie dłużej, niż jest to niezbędne i w zakresie koniecznym do realizacji celów przetwarzania, tj. przez okres zgodny z obowiązującymi przepisami archiwalnymi - ustawą z 14 lipca 1983 r. o narodowym zasobie archiwalnym i archiwach i rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 18 stycznia 2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych.
    4. Posiada Pani/Pan prawo do:
    1. dostępu do treści swoich danych w tym prawo do uzyskania kopii tych danych;
    2. żądania sprostowania (poprawiania) danych osobowych – w przypadku, gdy dane są nieprawidłowe lub niekompletne;
    3. ich usunięcia, ograniczenia przetwarzania danych osobowych,
    4. przenoszenia danych,
    5. wniesienia skargi do organu nadzorczego: Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa, e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript..
    1. Dane osobowe nie podlegają zautomatyzowanemu podejmowaniu decyzji i nie podlegają profilowaniu.
    2. Dane nadawców/odbiorców zgromadzone w bazie adresów elektronicznych (BAE) są dostępne. Dane osób reprezentujących nadawców/odbiorców otrzymaliśmy od niniejszych instytucji/organów/firm. Podanie danych jest niezbędne do korespondencji.Konsekwencją niepodania danych może być brak możliwości realizacji celu przetwarzania danych.

Patronat

Opublikowano: 20 październik 2022.

Zasady przyznawania patronatu honorowego Powiatowego Centrum Edukacji Kulturalnej  w Ropczycach określa regulamin.

Przyznanie patronatu PCEK w Ropczycach rozważane jest wyłącznie na pisemną prośbę organizatora przedsięwzięcia wyrażoną w postaci wypełnionego wniosku przesłanego drogą elektroniczną lub złożonego/przesłanego w formie papierowej.

Do pobrania:

Regulamin przyznawania patronatu PCEK

Wniosek o patronat PCEK

Więcej artykułów…

  • Podziękowania
  • OFERTA
  • Foto Klub
  • O PCEK
Dane teleadresowe:

Powiatowe Centrum Edukacji Kulturalnej w Ropczycach

Ul. Mickiewicza 10, 39-100 Ropczyce

NIP: 818 172 32 77

REGON: 380503264

Nr konta bankowego:

64 9171 0004 0020 5593 2000 0010

Adres do E-doręczeń:

AE:PL-72148-89079-TREFT-26 

Kontakt:
  • Telefon: 17 722 2345
  • ul. Mickiewicza 10
    39-100 Ropczyce
  • poniedziałek: 7:30 - 15:30
    wtorek - piątek: 7:30 - 20:00
    sobota i niedziela zgodnie z organizowanymi wydarzeniami
  • sekretariat@pcek-ropczyce.pl
Społeczność
Facebook
YouTube
Instytucje kultury w powiecie ropczycko-sędziszowskim

Gminny Ośrodek Kultury w Iwierzycach z siedzibą w Wiercanach

Centrum Kultury i Bibliotek Gminy Ostrów

Centrum Kultury imienia Józefa Mehoffera w Ropczycach

 Miejsko-Gminny Ośrodek Kultury w Sędziszowie Małopolskim

Gminny Ośrodek Kultury i Wypoczynku w Wielopolu Skrzyńskim

© 2025 Powiatowe Centrum Edukacji Kulturalnej w Ropczycach
Zakaz kopiowania i rozpowszechniania zawartości stony bez zgody autora.